.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار: ۳۸۸پروژه هفته دولت در مازندران افتتاح می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران شمار پروژه های قابل افتتاح هفته دولت را ۳۸۸ پروژه بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز،  مهدی رازجویان اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۵ میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری می‌رسد و کلنگ ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در استان به زمین زده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران مجموعه هزینه این پروژه‌ها و طرح‌ها را دو هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: پروژه‌های افتتاحی شامل طرح‌های اشتغالزای تولیدی و صنعتی، ۵۶ پروژه با هزینه ۶۰۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۲۸ نفر پس از بهره برداری ااست.

وی گفت: همچنین در این حوزه، ۱۰۶ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه ۳۶۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۳۲۹ نفر در حین اجرااست و۴۷ طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی نیز در مازندران با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

معاون استاندار، طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری را ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان نیز در حوزه عمران روستایی است.

وی اجرای ۵۳ پروژه، اجرای طرح هادی روستایی و مسکن محرومین با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان و افتتاح ۱۴۱ هزارمین واحد طرح ویژه مسکن روستایی و چندین پروژه بهسازی راه روستایی با اعتبار ۱۷.۸ میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های این هفته اعلام کرد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.